streda, mája 11

*Z Chrumkovho Denníka:)*


Ahojte! Dnes vám prinášame našu novú rubriku - Z Chrumkovho denníka, ktorá bude opisovať Chrumíčkov život a jeho zážitky z jeho (nami domysleného) pohľadu:) Dúfam,že bude mať úspech a že sa vám bude páčiť!
Celá rubrika bude doplnená našimi novými Retro fotografiami. Užite si ju a prajeme príjemné čítanie!

´

Streda, ráno
 Slnečné lúče dorazili priamo k mojej tvári a znenazdajky som sa zobudil,doružova vyspinkaný.
Dnes ma čaká náročný deň! Pomyslel si Chrumko, pri otvorení očiek do nového dňa...
Kamarát Čilinko už buntošil v domčeku, tak som sa šiel pozrieť za ním.
Hľadal nejakú potravu - mal by som povedať raňajky (!) ale nikde nič. V jasličkách sa ešte nachádzalo za hrsť sena, bolo však určené len pre prípadnú hladovku počas noci a ja, Chrumko ak mám na výber, samozrejme, určite dám prednosť čersvtej a "teplej" strave, než senu.
"Chrumko, musíme zobudiť našu mamičku (majiteľku)!" pošepol mi Čili - predsa len ju nechcel budiť príliš skoro: ) "Dobre!" súhlasil som,ako vždy, a pustili sme sa do kvičania.
Rozprávali sme sa nahlas, debatovali sme o našich Vyučovacích hodinách, kúrach v Morčacom Wellness Centre alebo vylihovaniu na slniečku v tráve...


Zrazu niečo zašuchotalo vo vedľajšej izbe. Vstala nám naša mamička!
Dobré ránko!
Pomyslel som na očakávané "teplé" raňajky - čerstvú mrkvičku,hrozno, steblá zamatovej trávy dochutenej citrónom, a musím sa priznať, aj na granule:)
Z izby vyšla postava a ja už som vedel, že raňajky sú čoraz bližšie...


Streda,poobede
Pýtate sa, čo som za ten dlhý čas, až do tohto momentu robil? Tak - pekne som sa aj s Čilinkom naraňajkoval, spravil zobár "výstupov" na zadné v našej niekoľko "uff" kilometrov vzdialenej posilňovni, potom sladko odpočíval v domčeku a teraz už sedím v salóne pripravený na fotoshooting.
Ideme robiť retro fotky na mojej chovateľky - mamičky stránku, tak sa veľmi teším, že aspoň na niečo som užitočný, lebo zapriahnuť do domácich prác by ste ma nedokázali! Zničil by som si pacičky!:)


...fotoshootingujeme: hmmm, dali ku mne nejaké neidentifikovateľné kvetinky! Voňajú krásne, asi to budú konvalinky! (hneď ako sa vrátim domov si to naštudujem v encyklopédií:)!
Mám robiť pózy všetkých možných druhov a zdvíhať hlavu. Poviem vám, je to makačka, ale zaplatia mi obrovským množstvom jedla, tak to pretrpím a už sa teším na sladkú odmenu!:)



Dnes ešte stihnem ísť von, popásť sa na trávičku:)
Po ceste domov som stretol aj môjho kamaráta - suseda - Fluryho, ktorého mám veľmi rád!
Chcel by som mať taký biely kožúštek,ako má on!



Chrumko so susedom Flurym, Chrumko vždy obdivoval jeho snehobiely kožuštek.

Pokračovanie nabudúce!:)
morčenečko.blogspot.com - planéta morčičulov a morčiniek:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Chrumko a Čili ďakujú za vaše komentáre!Kvik!:* XxX

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...