nedeľa, mája 22

*Chrumko sa cez víkend opaľuje!*

Na tento víkend sme sa veľmi tešili! Nikde sme si nenaplánovali ísť a zostali sme, užívať si domov.
A morčinky nie sú žiadna výnimka! Chrumko aby zostal sedieť v klietke,keď je vonku tak krásne!
No už len to! Hneď ráno sme sa teda vybrali von, nabraťjemný bronz!:)




Mňam,jedenie trávičky je moja obľúbená činnosť!:)






Uff,to slnko ale pečie!



Chrumko vám posiela velikánsku pusinku!:)
Morčenečko.blogspot.com

3 komentáre:

  1. a to vodítko mu nevadí? vilík když jsem ho do toho oblíkla tak hned vyskočil z toho ven a nebo byl tak ztuhlej chudák...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, aj ja som počula od vela ľudí že ich morčiatkam to vodítko vadilo, ale aj tak som to chcela skúsiť - hlavne keď sme v záhrade tak sa tak nebojím keď ho mám na vodítku a Chrumkovi vôbec nevadí, ono to možno vyzerá že je to voditko velmi stiahnute ale pritom je dosť na voľno a dokážem cez neho prestrčiť aj 2 prsty a Chrumko sa vždy teší keď ide von, a nikdy zatial neprotestoval proti vodítku:):D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. juj ten je roztomilý a to vodítko :)

    OdpovedaťOdstrániť

Chrumko a Čili ďakujú za vaše komentáre!Kvik!:* XxX

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...