pondelok, júna 6

*Víťaz MissMorča2o11 - Mimko!*


Ahojte! Prinášame vám našu prvú letnú,júnovú rubriku o našom víťazovi MissMorča2o11 - Mimkovi!
Doplnená je krásnymi fotkami za ktoré majiteľke ďakujeme aj za poskytnuté informácie o morčiatku:)
Z jej rozprávania:


Toto morské prasiatko som dostala ako darček 9.8.2o10, malo to byť dievčatko.
Dala som "jej" meno Mimi:) No, po čase som zistila, že je to chlapec, tak som mu meno už nechala - Mimko:) Nikdy by som ho nevymenila!



Odvtedy nám už len rastie do krásy...Momentálne má 800 gramov...Miluje slnečné dni na trávniku, naučil sa postaviť na zadné nohy a momentálne sa ho snažím spriateliť s našim psíkom:) Počúva na svoje meno, spoznáva ma podľa chôdze - keď idem po schodoch ja, začne kvičať, na ostatných to nerobí:)



Najradšej spí vo svojej čapici a papá uhorky, mrkvu, jabĺčka..Je poslušný, vôbec neuteká, aj keď je sám v izbe, kým mu ja čistím klietku. Pred nedávnom sme navštívili veterinára, lebo mal zapálenú mazovú žľazu, tak isto máme skúsenosti so všenkami, teraz sme už o niečo múdrejší a problémom predchádzame:)
Veronika a Mimko



Morčenečko.blogspot.com - lúbime morčiatka!:*


2 komentáre:

Chrumko a Čili ďakujú za vaše komentáre!Kvik!:* XxX

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...