nedeľa, júna 19

*Letná pohodička*

Aloha! Prinášame vám zopár záberov (druhý,síce menej kvalitnejší foťák funguje) Čiliho a Chrumka ako sa vybrali schladiť do ich útulného domčeka a tam ich čakali osviežujúce dobrôtky - červené bio ríbezle a cherry paradajky. Mmmm, lahôdka!





Na tomto obrázku je aj slabšie vidieť pelieštek - také už o chvíľu nájdete v našom E-shope! 
Spravila som morčiatkam menšie podkrovie - bočnú časť klietky som im otvorila a oprela a záhlavie pelieška.
Morčiatkam tak nezaberá priestor v klietke..

vaše Letné Morčenečko!

3 komentáre:

  1. Dala by si mi prosíííím URL tvojho e-shopu? ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahojky, E-shop bude spravený tu na tejto stránke, ale až po prázdninách,lebo teraz som často preč a nestíhala by som vybavovať objednávky:)inač nemáme žiadnu inú stránku s e-shopom

    OdpovedaťOdstrániť

Chrumko a Čili ďakujú za vaše komentáre!Kvik!:* XxX

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...