štvrtok, apríla 21

*Vyučovacia Hodina Morčatiek*


Ahojte! Dnes vám prinášame s morčenečko tímom novú tému - Vyučovacia hodina morčiatka.
Morčatá sú od prírody chytré a ľahko učenlivé tvory.
Svoje morčiatko môžete naučiť napr. rozoznať tvary, rozpoznať zvuk majiteľa, naučiť ho zdolávať prekážky, prekonať strach, ale aj nájsť východisko z labyrintu.

Ako nato?:
My s Chrumkom, sme počas chladných mesiacov mali každý deň vyučovaciu hodinu.
Zabaví to vaše morča ale aj vás. Je veľmi zaujímavé pozorovať, ako sa morčiatko rozhodne, a ako v tej svojej malej hlavičke rozmýšľa.
Na začiatok som Chrumkovi dala celkom ľahkú úlohu - rozoznávať tvary.
Použila som dva menšie papieriky, na prvý som nakreslila kruh a na druhý trojuholník.
Chrumkovi som ukázala lahodnú odmenu (kúsok mrkvy - tvary boli nakreslené oranžovou farbou, tak sa mi to tak hodilo:-) a na začiatok som ju položila na kruh.
Potom som mu ukázala papierik s kruhom a mrkvou. Po niekoľkých zaváhaniach, sa tam Chrumko vybral.
Výborne! Zopakovali sme to niekoľko krát, s tým že som papieriky premiestňovala.
Chrumíček sa občas pomýlil ale bol taký zlatunký, že my mu vždy všetko odpustíme!:)
Neskôr som už mrkvičku dávala pod papierik, aby ju nebolo vidieť.
No Chrumko s istotou podišiel k papieriku s kruhom!
A takto sme sa s trpezlivosťou denno-denne učili, vždy sme si aj zopakovali staršie učivo, len teraz, keď už je teplejšie, chodíme von. Ale zase sa teším, len čo zaprší, s Chrumkom si zase zopakujeme naše vyučovacie hodiny!:)

Vyučovacia hodina v skratke:
Trvanie: 15-20 minút
Predmety: rozoznávať farby,tvary,zvuky, telesná výchova (zdolávanie prekážok,labyrint,prevažovačka)...
Zaujímavosť: morčiatka nikdy nezabudnú to,čo ich naučíte!
Chrumko aj po pol roku vedel rozoznať už spomínaný kruh od trojuholníka;)!

Ak si chcete svoje vyučovacie hodiny podrobne monitorovať, založte svojmu morčiatku "Morčaciu Knižku".
Tam si potom budete môcť zapisovať ako sa vašemu morčiatku darilo, ale aj ho hodnotiť známkami, či udeľovať pochvaly...

Veľa zábavy s vašimi morčiatkami!:*
morčenečko.blogspot.com

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Chrumko a Čili ďakujú za vaše komentáre!Kvik!:* XxX

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...